Chat with us, powered by LiveChat
  • Eigen FSC® drukkerij
  • Specialist in maatwerk
  • Gratis bestandscontrole
  • Gratis verzending

De meest gestelde vragen

De meest gestelde vragen op een rij

Drukwerk bestellen en bestanden aanleveren kan wel eens wat vragen opleveren. Dat begrijpen wij maar al te goed. De meest gestelde vragen hebben we in het onderstaand overzicht al voor u beantwoordt. Als u liever direct contact wilt kunt u telefonisch contact opnemen via 010 - 7 410 420.

1. 

Hoe bestel ik?

Zoek uw gewenste product(en) op de website en voeg deze toe in de winkelwagen. In het winkelwagen overzicht kunt u uw producten zorgvuldig controleren. Voer uw gegevens in van de bestelling (u kunt ook zonder account bestellingen plaatsen) en selecteer de gwenste betaalmethode. Na de betaling kunt u de drukbestand aanleveren via de website. Deze worden dan keurig aan uw bestelling gekoppeld.

2. 

Hoe maak ik een drukbestand 'drukklaar'?

Vanuit uw opmaakprogramma (bijvoorbeeld Adobe Indesign, Illustrator of Photoshop) exporteert u het ontwerp naar PDF formaat. Voordat de PDF gemaakt wordt raden we aan om eerst onze aanleverspecificatie pagina te bekijken voor handige tips. Zo komt u niet voor verrassingen te staan!

3. 

Hoe en waar kan ik mijn drukbestand(en) aanleveren?

Uw drukbestand(en) kunt u aanleveren na het afronden van de bestelling. Wanneer u heeft betaald keert u terug naar uw bestelling waar u de gelegenheid krijgt om uw bestand(en) aan te leveren.

4. 

Worden mijn drukbestanden nagegeken?

Absoluut. Bij Flyersonline is het de kracht dat alle drukbestanden vooraf worden nagekeken alvorens wij de bestelling definitief in werking zetten. Zo kunnen wij garanderen dat we het allerbeste drukwerk kunnen leveren. Mochten er iets technisch niet goed zijn aan uw aaneleverde bestanden dan nemen wij direct contact met u op.

5. 

Ik heb een bestand aangeleverd maar ik zie een fout. Wat nu?

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Telefonisch contact is geadviseerd. Zo bestaat de kans dat uw bestelling onderschept kan worden en wij het nieuwe document kunnen gebruiken.

6. 

Ik heb afwijkende specificaties voor een website product. Wat nu?

Omdat Flyersonline over een eigen drukkerij en afwerking beschikt kunnen wij heel snel uw offerte aanvraag in behandeling nemen. Bel ons gerust als u een specifieke aanvraag hebt voor een product. We maken graag een offerte op maat!

7. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bij alle producten staan de levertijden weergegeven. Bij veel producten heeft u de optie om voor een spoedlevering te kiezen. Natuurlijk krijgt u ook een Track & Trace code toegezonden om precies te zien op welke dag uw bestelling wordt afgeleverd.

8. 

Wat is een Track & Trace code?

Track & Trace is een handige manier om uw zending met barcode online te volgen. Wanneer u een bestelling hebt geplaatst ontvangt u per e-mail de Track & Trace code van uw bestelling. Klik op de link en u ziet wanneer uw bestelling afgeleverd wordt.

9. 

Ik heb een kortingscode. Waar voer ik deze in?

Een kortingscode kunt u in uw winkelwagen invoeren. Wanneer de code is ingevoerd ziet u in een duidelijke overzicht de verwerkte korting. Na het invoeren van de kortingscode kunt u verder met de bestelling.

10. 

Kan ik papiervoorbeelden toegestuurd krijgen?

Dat kan absoluut. U kunt de Flyersonline samplemap telefonisch aanvragen via 010 - 7 410 420 of via de website op de samplemap pagina. In de samplemap zitten al onze papiersoorten in alle aangeboden gramsgewichten 135 grams gesatineerd papier, tot 300 grams sulfaatkarton maar ook stickermateriaal en kunststof.


Klantenservice

Heeft u vragen? Neem gerust contact op.

 Telefonisch
+31 (0)10 7 410 420

 E-mail
info@flyersonline.nl