500ste klantbeoordeling
31 oktober 2017 om 14:43
De 500ste klantbeoordeling
Flyersonline heeft haar 500ste klantbeoordeling mogen ontvangen. Daar zijn wij trots op! Met een totale klantscore van 9.1 zijn wij (en onze klanten) meer dan enthousiast!
De beoordeling is geplaatst door Debuut horecabeheer en ontwikkeling. We stelden Debuut graag een paar vragen.
Wie is en wat doet Debuut?
Debuut horecabeheer en ontwikkeling is een snelgroeiende organisatie met 17 verschillende horeca concepten in portefeuille, verspreid over 27 horecabedrijven in Nederland. Veel van deze bedrijven van Debuut zijn ware begrippen, denk aan Popocatepetl, De Vooruitgang, Breakaway, STAN&CO en Belgian Beer Café Olivier.
In alle concepten van Debuut staat de gast centraal. In een sfeervolle omgeving, bieden wij onze gasten goede service en kwaliteit. Wij willen de verwachtingen van de gast overtreffen. Daarom vind je in alle bedrijven professionaliteit, gastgerichtheid én een goede werksfeer terug. Ons doel: een meer dan tevreden gast die graag terugkomt en anderen positief over ons vertelt.
Waarom hebben jullie Flyersonline als drukkerij uitgekozen?
Goede service, denken mee, vriendelijk personeel en scherpe prijzen. Het contact is goed. Vorig jaar zijn wij met het team langs gegaan en hebben een rondleiding door de drukkerij gekregen. Dit was leuk en leerzaam. Zo’n kijkje achter de schermen schept toch een band.
Welke voordelen ervaren jullie dat Flyersonline een eigen drukkerij heeft?
Snelheid van service en levering. Vaak is er een spoedje nodig omdat een van onze interne klanten laat is met aanleveren van de content of toch snel een groepen of weekmenu nodig heeft. Het beschikken over een eigen drukkerij versnelt het proces. Helaas gebeurt het ook wel eens dat wij een foutje maken. Dan geven we het sein “Stop de persen”. Met een externe drukkerij lijkt mij dat toch lastiger.
Maken jullie ook gebruik van de offerte service van Flyersonline?
Ja, wij hebben persoonlijk contact met een vast contactpersoon. Dat werkt erg prettig. Deze vaste contactpersoon maakt offertes waardoor wij richting onze interne klanten snel kunnen schakelen. Zeker met ad hoc klussen is dit echt fijn!
Voor welke producten wordt er een offerte voor jullie gemaakt?
Menukaarten met afwijkende formaten, drukwerk met een speciale stans en POS materiaal.